cashback card 2


Asa cum am promis azi am fost intr-un hipermarket sa vad ce si cum folosesc cardul.La casa dupa ce toate produsele au fost scanate am scos si cardul Lyoness .Casiera l-a scanat fara nicio alta intrebare dupa care am platit si asta a fost tot.Bineinteles am cercetat bonul sa ma conving ca s-a intimplat ceva si am constatat ca id-ul de lyoness ,primit odata cu inscrierea, se afla inregistrat pe foita de hirtie.Bonusul folosirii cardului o sa imi apara ca dovada probabil in 24 de ore pe pagina biroului virtual ,de care beneficiez, pe site-ul lyoness.Eu spun ca functioneaza si discount-ul si afacerea.De azi o sa incep inscrierile „retelei” mele.🙂.Glumesc cu reteaua .Dar celor interesati le transmit ca ii pot inscrie.Nu va costa nimic.Doar pe mine si eu sint dispus sa risc cu voi din 2 motive.1.Cu siguranta va va bucura discount-ul.2 Sigur se va gasi cineva sa dezvolte afacerea si vom beneficia cu totii.

Un răspuns to “cashback card 2”

  1. Alexandra Says:

    Craciun fericit, Bogdan!

Lasă un răspuns

