mai mult lyoness


Pentru lamuriri suplimentare :

www.lyoness.net/RO/

www.lioness.ro/

www.lyonessromania.ro/

pentru ca si eu studiez inca fenomenul si nu pot oferi detalii concludente puteti citi la aceste adrese ,si  nu numai,mai multe amanunte despre lyoness.Unii poate isi doresc afacerea ,eu stiu ca vreau discontul.

3 Răspunsuri to “mai mult lyoness”

  1. Cristian Says:

    Daca e posibil, as dori sa intru si eu in comunitatea Lyoness, crezi ca poti sa ma ajuti?

  2. brenacu Says:

    Cristian cu mare placere.Nu am facut niciun pas in plus pentru ca astept cardul.Vreau sa verific personal sistemul ,sa ma conving ca e ok si abia apoi sa-l recomand din toata inima.De ce sa fiu injurat? Mi s-a spus ca e simplu.Hai sa vad ca e simplu si se tin de regulile sistemului si cu mare drag incerc sa fac pasul de la (numai) discount la afacere.Tinem legatura.

  3. Cristian Says:

    Ok, multzam!

Lasă un răspuns

