De ce fac eu Lyoness


Zilele trecute un prieten mi-a propus o altfel de afacere.Stiu ca nu sint facut pentru afaceri ,asa ca i-am spus ca isi pierde timpul cu mine.A ras si mi-a zis ca 10 minute din viata le pot „pierde” ascultindu-l sau citind despre Lyoness.5 minute am ascultat si de restul am citit. La sfirsitul expunerii si lecturii am zis : ok, ma bag. Nu pierd nimic, ba din contra daca „se leaga” cistig,daca nu „se leaga” tot cistig . Mai jos va propun cele 10 minute de lectura .Merita.

De ce fac eu afacerea Lyoness

(Stefan Murgeanu-Saptamana financiara, Succes on Aug 20th, 2009)

Lyoness este o companie multinationala, cu sediul in Elvetia, care face intermedierea intre un grup mare de cumparatori si comerciantii cu care are incheiate parteneriate. Comerciantii ofera discounturi de 3% pana la 26%, din care 1% ramane pentru Lyoness (comision de intermediere), iar restul banilor din discount se intorc in grupul de cumparatori care efectueaza cumparaturile, sub forma unor comisioane.

Iata 17 motive pentru care eu fac afacerea Lyoness, acestea sunt si 17 motive pentru care nici un alt sistem MLM / Network Marketing nu se poate compara cu Lyoness.

1. Primesc bani CA$H inapoi ori de cate ori ma duc la cumparaturi – nu puncte, stelute, catelusi etc, ci bani CA$H in contul meu de la banca.

2. Primesc bani CA$H de cate ori se duc prietenii mei la cumparaturi – cei care au acest card de la mine sau de la cineva din structura mea. Toata lumea face cumparaturi toata viata. Si toata lumea vrea reduceri si, mai mult, bani inapoi la fiecare cumparatura.

3. Am un singur card de fidelitate – valabil la peste 15.000 de comercianti din Europa (Intersport, Praktiker, Kika, Shell, Plus, Baumax, Lidl, Auchan, Billa, Omv etc), aproape 1000 in Romania (Carrefour, Rompetrol,Lukoil, OMV/Petrom Praktiker ,Domo, Hervis, House of Art, Levis, Nalco, Amaltea, Teia, Depozitul de Calculatoare etc).

4. Inscrierea este gratuita – toate costurile legate de imprimarea si expedierea cardului si materialelor de prezentare sunt suportate de Lyoness si de sponsor. (vrei sa te inscrii gratuit? imi dai datele tale pe e-mail sau la telefon si se rezolva.)

5. Sistemul se bazeaza pe produse uzuale – nu doar pe produse de care ai nevoie, dar exact pe produsele pe care oricum le cumparai si pana acum si le vei cumpara si de acum inainte (paine Velpitar, lapte Prodlacta, unt Napolact, conserve de peste John West, mezeluri Cristim, bere Ursus, vodca Stalinskaya, detergent Ariel, medicamente, cafea, ceai, hartie Zewa, benzina/motorina, carti de la orice editura, vase Tefal, haine, echipamente sportive, frigider, televizor, laptop, materiale de constructii, autoturism Mercedes sau Skoda , case, produse de patiserie/cofetarie, cazare hotel, pensiune, restaurant, bar, cafenea, excursii in Malta, servicii de avocatura, coafura, cosmetica, fitness, gradinita etc etc etc orice ai avut nevoie pana acum si orice vei avea de acum inainte nevoie).Nu trebuie sa conving pe nimeni ca eu am cei mai buni detergenti sau cele mai bune vitamine, cu care va trai nu pana la 88, ci pana la 93 de ani: cumperi exact produsul (si marca, evident) care iti place tie.

6. In Lyoness nimic nu este obligatoriu – nu esti obligat sa inscrii alti oameni, nu esti obligat sa cumperi pachete de start cu produse, mostre, cataloage si alte minuni, , grupul tau de cumparatori nu trebuie sa realizeze lunar un anumit rulaj oricat ar fi rulajul personal sau cel de grup, chiar zero, NU decazi din drepturi si beneficiezi de TOATE comisoanele, chiar daca, de exemplu, cateva luni nu ai putut folosi sistemul , sau decizi sa te muti in alta tara .

EXEMPLU: TU faci cadou cardul la 100 persoane , numite in terminologia specifica- DIRECTI

| |

| Fiecare din cei 100 |__TOTAL_____ 1100 PERS,

| recomanda doar la 10 persoane |

| rezulta 1000 INDIRECTI |

(calculul este un exemplu)

care cheltuiesc lunar in medie 1000 RON/familie . Rezulta TOTAL RULAJ: 1.100.000 RON din care 0,5% iti sunt platiti cash in contul tau bancar, lunar . Aceasta inseamna un venit lunar de 5500 RON . Clientul se inscrie o singura data, iar tu beneficiezi toata viata. Suna bine , nu-i asa?!

7. Centrele de informare au accesul gratuit – in principalele orase se tin prezentari saptamanale (numite Business Info), unde nu plateste nimeni nimic.

8. Sistemul de educare NU este obligatoriu – nu exista casete, CD-uri, carti etc. Poti sa participi la seminarii de pregatire (200-280 ron / 2 zile, all inclusive: seminar, cazare la hotel de 4-5 stele, 4 mese, cafea, apa, materiale etc – practic, Lyoness subventioneaza seminariile de pregatire, spre deosebire de alte sisteme, unde acestea se constituie ca surse de venit pentru `diamanti`), dar nu este obligatoriu.

9. Afacerea are un dinamism si un potential extraordinare – deocamdata sunt deschise 20 tari europene + SUA . Canada , Mexic . . Pana in 2012 vor fi deschise toate tarile din Europa si urmeaza inca tari precum Rusia, Ukraina, China, India, Brazilia, Japonia etc. Peste 5-6 ani, cineva in Filipine sau in Argentina va merge la cumparaturi, iar eu voi incasa bani din comisioane. Vrei sa stii cum ? Intreaba-ma!

10. Incasez comisioane si din upline – nu exista nici un alt proiect unde sa castigi bani de pe urma celor care te-au inscris pe tine. In Lyoness asa se intampla, iar cine nu ma crede ii pot arata chiar cazul meu concret.

11. Incasez comisioane si din crossline – de pe urma unor persoane pe care poate nici nu le cunosc si pe care nu le-am inscris eu, ci sponsorul meu.

12. Castig bani din intregul lifeline (downline) – nu conteaza cate niveluri si cati oameni sunt inscrisi sub mine in structura, castig din intreaga structura, nu doar din primele 2-3-6 nivele sau generatii.

13. Incasez o parte din cumparaturile realizate de toti membri Lyoness – momentan sunt 1.200.000 membri Lyoness in intreaga europa (maine vor fi 6.500.000, poimaine 65.000.000, la nivel global). Exista un sistem de profit share prin care beneficiez de pe urma cumparaturilor celor din alte tari, fara sa am vreo legatura cu acestia.

14. Liderii NU sunt adulati – poti oricand sa te duci la oricare din liderii din Romania sau chiar din Europa, sa vorbesti cu ei, sa ii intrebi orice, sa le spui orice. Eu am povestit personal inclusiv cu Presedintele Companiei. Cu multi lideri sunt la per tu si am fost la bere, bowling etc, nu se creaza relatii artificiale si false, toti sunt naturali si discuta oricand cu oricine, de pe acelasi nivel, toti iti dau sfaturi pozitive si te sustin ca sa ai success…Este de departe , singura afacere in care nu-ti este invidiat succesul , ci iti este stimulat si amplificat de cei care il au deja.

15. Este singurul proiect care genereaza cu adevarat venituri pasive – o data structura formata, incasezi bani PE VIATA, chiar daca nu te mai ocupi DELOC!

16. Eu castig doar daca cei din structura mea castiga – pentru fiecare ban castigat de mine de pe urma unui om din structura, stiu ca acesta a castigat cel putin dublu. Daca eu incasez un comision de 2 RON de pe urma lui Andrei , stiu ca Andrei castiga intre 4 si 12 RON. Mai corect de atat nu se poate!

17. Poti doar sa investesti, fara sa inscrii pe nimeni – in Lyoness exista posibilitatea sa `cumperi` retele de cumparatori, din Romania si din alte tari. Este o oportunitate extraordinara pentru cei care au bani de investit, dar nu au timp sa formeze structura. Cine nu are bani, poate face acelasi lucru, insa prin mai multa munca, bineinteles, asa cum fac eu si cativa dintre prietenii mei…Astept intrebari si comentarii pertinente si am un singur sfat: nu rata o asemenea oportunitate!

Toate cunostintele tale care nu primesc azi un card Lyoness de la tine, maine vor primi de la altcineva.

Interesant nu-i asa?Doar daca iei in considerare primele 7 puncte si tot cistigi fara sa stii nimic despre Lyoness.

14 Răspunsuri to “De ce fac eu Lyoness”

  1. Alexandra Says:

    Bogdane, daca e moca, eu ma bag!

  2. brenacu Says:

    chiar e moca .o sa-ti scriu ce date am nevoie sa-mi trimiti si care sint pasii urmatori.e simplu.sau cel putin asa pare.iti mai recomand pentru lamuriri suplimentare :http://www.lyoness.net/RO/,http://www.lioness.ro/,http://www.lyonessromania.ro/ pentru ca si eu studiez inca fenomenul.

  3. Alexandra Says:

    Am scis si un articol la mine pe blog, dar nu stiu de ce nu se face legatura, ca ma chinui de vreo ora. O fi de la wordpress?

  4. brenacu Says:

    am postat niste legaturi .sper sa-ti fie de folos.intimplarea face ca eu sa am cont pe lyoness facut de prietenul meu si am putut intra in „biroul virtual ” de pe site.pentru cineva atras de asa ceva poate deveni o afacere dar cum eu nu sint facut accept discount-ul.daca mai pot inscrie e ok, daca nu asta e.

  5. Alexandra Says:

    Da, si eu sunt la fel, pune-ma sa vand ceva si dau faliment instant! Dar ideea in sine mi se pare frumoasa, daca stau sa o compar cu Amway, Zepter si alte sisteme de vanzare in retea. de fapt aici nu vinzi nimic, asta e interesant. Sa-mi dai adresa ta de mail sa-ti trimit ce date sunt necesare.

  6. brenacu Says:

    Ma lamuresc ce am nevoie si iti spun.

  7. De la Yo, Brenacu « Gradina visata Says:

    […] zilele trecute un articol la Brenacu despre un fel de MLM si nu […]

  8. Tudor Says:

    Ma mir cu de mai exista saraci cu asa o companie…Nu ti se pare nimic ciudat ca daca cauti pe Google „Lyoness”, una din sugestii este „Lyoness scam”?

  9. brenacu Says:

    ai dreptate insa nimeni nu ma impiedica sa incerc discount-ul.am primit cardul si ma duc sa-l folosesc sa vad ce se intimpla.

  10. tudor Says:

    Cumpar retea activa de cumparatori.
    tudor@fruitnature.com

  11. Marian Gion Says:

    Lyoness este o companie si un concept foarte shady. Le-am cerut sa imi stearga toate informatiile personale din baza lor de date si sa ma scoata din sistem si au refuzat.

    Nici macar nu mi-au mai raspuns la mailuri.

  12. De ce fac eu Lyoness? « Luka's World Says:

    […] http://dan-utile.blogspot.com/2011/03/afacerea-lyoness-prezentare.html , https://brenacu.wordpress.com/2010/11/18/de-ce-fac-eu-lyoness/ , http://www.scribd.com/doc/43805497/Prezentare-avantaje-Lyoness , […]

  13. Dan Canelea Says:

    Chestiile MLM sint cele mai „shady” (ca sa folosesc un termen de mai sus) . Sa incerci sa iti faci o retea proprie in mod activ , e pierdere de vreme totala . Daca intr-adevar discount-ul e pe bune si nu gasesti mai ieftin in alta parte acelasi produs , sau un produs similar , macar pentru asta merita incercat , dar de cele mai multe ori , pretul de prin cataloage sau online e umflat din start ca sa poata sa bage ei discount … obiectiv vorbind , de ce ar renunta ei la profit in favoarea ta ? Chestia cu „volumul” nu tine , la afacerile de retail , cea mai mare parte din pret e profitul magazinului care are si riscurile cele mai mari (plateste chirie, angajati, marfa in stoc, etc.) , deci e greu de crezut ca vor sa-l imparta cu cineva .

  14. brenacu Says:

    corect.in 2011 mi-au inapoiat circa 300 lei.nu am facut nimic.am dat cardul pe la casele de marcat si la un moment dat m-am trezit cu banii astia in cont…….

Lasă un răspuns

