campanie pe ……..facebook


De ceva zile ,pe pagina de facebook ,gasesc comentarii lansate de sexul frumos, ce suna cam asa: „mie imi place pe jos …. in masina …..pe scaun „etc. Evident urmeaza comentarii care mai de care mai spumoase si cu tenta erotica ,facute de sexul tare de aceasta data.Unii se prefac stiutori,cum ca au auzit de o campanie dar nu dezvaluie nimic si ca orice interpretare de natura sexuala nu-si are rostul,altele fac pe misterioasele rizind peste umar complice aruncind un „ce stiti voi”.Pai nu ar fi normal sa aflu? Daca este ocampanie legata de ceva ,nu trebuie sa faci cunoscut ceva-ul ala?Motivul campaniei? Cert este ca eu unul habar nu am de campania asta si nici nu m-a lamurit nimeni ,asa ca ma gindesc la ce vreau eu.Important este ca am aflat ce ( si nu cum) le place femeilor .

Lasă un răspuns

