bulgaria 2


Pentru cine nu a citit postarea de anul trecut ,Bulgaria,sa faca bine sa citeasca  caci nu s-a schimbat nimic, ba din contra.Anul asta ,criza acutizindu-se , am incercat sa oferim o vacanta copilului, in care sa se simta bine si sa aiba o companie placuta( ca doar nu mergeam doar noi trei  sa ne distram🙂 ). Uite asa am luat iar ( pina cind ?) drumul Bulgariei.Ehe si acum incep povestile.Ne-am strins noi vreo 8 masini de prin tara asta si hai la cefele late.Zis si facut . Intr-o zi cu soare, dis de dimineata,am luat cu asalt granita si stabilind noi cam cine sa conduca coloana ,ne-am lasat in grija celor cu GPS,harta etc. ( cam fraier caci oricum eu mai facusem drumul de vreo 4 ori chiar si singur ,nefiind mare scofala vorba aia „a nimerit orbu’ Braila …..”) .Trecem de Giurgiu ( pod ,chestii  nu stiu ce) ajungem in Ruse si constatam ca vreo 2 masini nu mai insoteau caravana romaneasca.Baieti destepti au ales o cale buna de a ajunge   la destinatie .Noi ceilalti am taiat-o pe un drum asfaltat si destul de ok ( chiar comentam cum ca s-au apucat bulgarii sa-si refaca infrastructura).Ne-am trezit ca am gresit drumul dupa vreo 70 de km cind mai aveam vreo ora de mers si ajungeam in Veliko Trnovo ….in sudul Bulgariei.Si tai-o fraticule peste munti sa ajungem prin Popovo la Shumen si de acolo la Varna.Drumuri bunicele dar localitatile prin care am trecur erau rupte de lume.Iesea lumea pe ulite sa vada strainii ,ca in afara de magarusi si alte utilaje din lemn nu mai vazusera.La un moment dat ne oprim la o carciuma sa mai intrebam cu harta in mina cam pe unde sintem ,pe unde sa o luam si ce crezi ? nici bulgarii nu stiau bulgara.Dadeau din cap ca pendulele,bolboroseau ceva de neinteles ,ba se mai si balbaiau dindu-ne de inteles ca localitatea in care ne aflam nu e pe harta noastra.Sah aproape de mat.Adica am plecat la mare si ne-am ratacit prin munti?:)).Pina la autostrada 2 masini au ramas in spate ( cautau benzinariile inexistente) iar un altul a zbughit-o plin de nervi pe autostrada si dus a fost.Intr-un final ( dupa 140 de km parcursi in plus, intr-o    excursie prin tara vecina + km normali ) ne-am convins cat de praf sint si conducind ce a mai ramas din coloana romaneasca   am descins in statiune .Aproape aceleasi intimplari ca anii trecuti dar si altele cu iz erotic.Cum asa? Pai hirjoneala in mare cu sotia( nu eu ,ci un roman la vreun 1,65 m bine legat ajuns din fundul tarii in vreun oras industrial) iesit pe plaja si au  inceput   sedinta foto. Problema era ca toata lumea se uita cum el, mindru de erectia lu,i se infoia ,pe mal , linga o consoarta nepasatoare.Dar ce mai conteaza?Seara la masa au iesit la dans in „cantina ” all inclusive fiind animati de vocea unei fatuci ce fredona „Jaga,jaga”.La intoarcere a fost mai simplu asa ca pina data viitoare  sa aveti vacante frumoase.

Lasă un răspuns

