rezultat


Romanul e liber.Potrivit reprezentaţilor Dispeceratului Energetic Naţional consumul de energie electrică din România a crescut în intervalul 20:00 – 21:00 in ziua de 27.03.2010.Va reamintesc ca in intervalul orar 20:30-21:30 ar fi trebuit sa stingem lumina …………..

4 Răspunsuri to “rezultat”

  1. tati Says:

    Pai poate au stins lumina dar au dat drumul la altele…

  2. brenacu Says:

    cica tocmai temperaturile au fost de vina.au scazut……..

  3. Elisa Says:

    Brenacu,
    am crezut ca glumesti cand ai zic ca esti cu ochii pe mine 😀 chiar de 7 ori pe zi???!!!
    Serios acuma,ce nu-ti place din ce scriu eu,ha?

  4. brenacu Says:

    Interesant faptul ca stii de cite ori intru pe blogurile tale.ma intereseaza informatiile legate de gradina,rasaduri,plante si pomi fructiferi.stropiri ,retete si in general ce tine de o gradina .am vazut (in poze) ca ai rezultate frumoase in urma muncii depuse si cum cele mai bune sfaturi le primesti de la cei ce se lovesc de probleme reale in domeniu am decis sa te urmaresc o vreme.eu sint un gradinar incepator si am intimpinat ceva probleme anul trecut de aceea am vrut sa ma documentez din timp.cum bloguri sau experiente de gen nu exista la tot pasul iti voi trafica ,sa spun asa, blogurile.

Lasă un răspuns

