la cerb


Da ,am fost la Cerb.Cerbul de aur pentru cei ce nu stiu despre ce este vorba.N-am sa comentez ” artisticul ” sau” tehnicul”  ci am sa punctez un pic ceea ce am prestat pe acolo.Asa cum am ales,de la Bucuresti  sa pastoresc alaturi de o colega ,noptile festivalului ( adica distractia de dupa fiecare zi de concurs avea loc evident🙂 noaptea) am avut 1 saptamina grea .5 nopti pline  resimtite  si recuperate intr-o saptamina de odihna si inactivitate. Serile debutau pe la 24:00 cu trupa bulgarilor ( cinta in the jack’s) maestrii ai cover-urilor oferind un spectacol pe cinste.Si culmea gratis pentru cei prezenti.Locatia, nu prea generoasa ca spatiu , Cerbul Carpatin ( coincidenta? Brasov ,cerb,carpati   hmm)  fara ventilatie sau aerisire se umplea cu vreo 200 de persoane dornice de dans ,bautura si distractie dar mari consumatoare de tutun. Muzica de la bulgari.Bautura ( o parte ) de la Jack Daniels si Murfatlar.Dar gestionarul si paznicul de frigider , ati ghicit , subsemnatul.  2 functii culese adhoc la botul „cerbului” ,adaugate celor de sef de sala ( trebuia sa rezerv mese) ospatar ( ca deh, colegii trebuie onorati ) supraveghetor  si barman. Atmosfera incinsa cu surprize placute cum ar fi Mihnea (un redactor tinar al TVR – one man show) si Nashu ( tobarul celor de la Sistem, care culmea are si voce ).Prezenta unor personaje mai mult sau mai putin mediatizate spun totul despre cele mai incinse nopti petrecute de la Brasov in acea perioada.Stiu, ati fi vrut sa cititi si altceva ,cancan sau birfe sau critici , dar ghinion nu stiu si nu am vazut cu ochii mei. Ziua dormeam  ( sau as fi vrut insa colegii ma sunau pe la 10-11-12 etc uitind ca am adormit pe la 6 -7 ) iar noaptea aveam acel cumul de functii descris mai sus spiritul de observatie fiind indreptat catre paharele invitatilor si catre frigiderul ce se golea cu o viteza uimitoare.In rest, sint citeva locuri in Brasov  unde se maninca civilizat si alte citeva de vizitat.

Lasă un răspuns

