frustrare


Rusine ,umilinta si un pic de „durere”.Am incercat sa-mi tin cumpatul si mi-am spus ca asta este: nu s-a cistigat titlul.Nu a mers .Am incercat sa nu iau in seama toate cele scrise de presa.Si totusi nesimtirea a fost imensa.Da ,scriu despre Dinamo o echipa ai carei jucatori si-au batut joc de ei ,de fotbal si de toata suflarea dinamovista.Nici nu stiu daca supararea vine din reala  lor neputinta sau din orgoliul ranit ca s-a pierdut totul in 5 zile, la final de mai si campionat, dupa ce ai condus aproape 1 an intreg, dominind intrecerea ,chiar sovaielnic uneori dar ….dominind.Pe fondul trairilor de neinteles ( dupa inexplicabilul esec) „frustrarea” a fost amplificata de tachinarile stelistilor si glumele facute de toti si toate pe seama mea si a lui Dinamo. Da ,am suferit si probabil o voi mai face, string din dinti si incerc sa nu ma cert cu prietenii ( ce se intrec pe sine cind vine vorba sa mistocareasca situatia nu tocmai placuta in care ma aflu ,ei uitind ca nici nu au contat in acest sezon  ) dar nu se stie cum se intoarce roata si s-ar putea sa le trimit behaituri dimineata ,prinz si seara. Astept concediul sa-mi incarc bateriile si sa ma pregatesc de lupta din sezonul viitor.De aceea nu am scris in ultima vreme,nu-mi gaseam cuvintele , de nervi .

4 Răspunsuri to “frustrare”

  1. Alex Says:

    Intotdeauna zicem: „poate sezonul urmator”😐

  2. diana Says:

    cat consum nervos inutil!

  3. tati Says:

    pai da, asta e. problema este ca dupa atatia ani de fotbal romanesc in care, cu mici exceptii, am avut numai dezamagiri, tu mai pui inca la suflet. eu din aceste cauze nu mai pot sa tin cu nici o echipa, prefer sa nu ma mai implic.
    so… relax… nici la anul nu va fi mai bine😦

  4. andreea stan Says:

    tu nu esti normal….!! daca ar stii prostii aia ca tu ai o asemenea iubire pentru ei, daca ar fi capabili vreodata sa inteleaga cu adevarat pasiunea si cat tii tu (si altii) la ce isi bat ei joc… daca vreodata cineva le-ar deschide ochii si ar vedea…
    dar ai dreptate, o adevarata iubire/pasiune nu depinde de felul in care „obiectul” iti raspunde…
    si da, diana, e o mare pierdere de energie, o mare risipa de afectiune in neant….parca oamenii astia ar vrea sa iubeasca ceva cu toata fiinta lor si nu stiu ce!

Lasă un răspuns

