evident,marti-fotbal-corbeanca


Cum v-am obisnuit in fiecare saptamina , miercurea facem o mica informare a evenimentelor petrecute marti seara in „paradisul verde ”  ,pamintul fagaduintei promis de Tintareanu. Mai organizati ca de obicei ,cu veste de 2 culori  – verde si portocaliu – ( sa ne recunoastem pe teren ca veneam imbracati in culorile curcubeului) ,cu regulament de formare a echipelor prin tragere la sorti ,jucind 2 ore si nu 1 ora ca pina acum  am inteles ceva de fotbal.Echipe echilibrate ,in anumite momente , dorinta , arbitrii de ocazie ,iar nervi dar o seara reusita. Sincer a mers si berea de dupa (doar una) cu discutii despre constructia gratarelor si cu promisiuni ca data viitoare va fi mai misto.Meritul organizarii ii revine lui  Ionut ( el spala si vestele) si observ ca jocul de marti e trecut in agendele celor ce-si doresc miscare ( in ciuda accidentarilor).

Sa nu uit : vizitatorul cu nr. 1.500 va posta la mine pe blog.

Un răspuns to “evident,marti-fotbal-corbeanca”

  1. tati Says:

    merci, merci, ma ocup pentru ca-mi place. si cand nu pot eu, deleg. adica, vestele au fost cumparate de Marius, chiar daca din banii mei (initial, ca dupa aceea mi i-am recuperat) si trimis de mine. Oricum, a mers. A fost simpatic, chiar daca echipa mea de baza a pierdut toate meciurile😦. Pot sa spun doar ca este mai dificil ca arbitru decat ca jucator (de pe margine nici nu se vede asa bine). Oricum, mie mi-a placut. Ne vedem data viitoare

Lasă un răspuns

