fabulos


S-a scris si se va mai scrie mult despre Eurovision Moscova 2009. Concursul in sine il diseca altii, eu doar o sa amintesc de un moment ce mi s-a parut fabulos.Cu totii am asteptat ,probabil, momentele artistice pregatite de rusi in cele 3 seri .Din cauza orei tirzii de transmisie, nu am dat importanta show-ului pregatit in semifinale si nici nu prea am fost impresionat la maxim, de tancurile gonflabile ,corul „vinatorilor” , TATU sau alte bazaconii.Dar……a sosit ziua finalei si surpriza ,cel putin pentru mine,a fost extrema.Cirque du soleil.Cu pret de piata foarte mare  dar si cu spectacole pe masura . Acrobati  ,sportivi desavirsiti dar si actori  , CdS nu sint un simplu circ .Sint cei mai buni din lume.Pina si Dima Bilan ,cistigatorul de anul trecut a fost „pervertit” la religia CdS facindu-si aparitia intr-un ham ce ii permitea sa mimeze mersul si alergatul prin aer , printre profesionistii acrobati ,ce i-au surprins pina si pe spectatori.Insa momentul culminant a fost cind din inaltul salii si-au facut aparitia „inotatorii” .Fabulos. Cine a vazut momentul  nu mai are nevoie de nicio descriere ,cine nu l-a vazut, sa faca bine sa-l vizioneze ca nu il pot povesti pentru ca am ramas   cu gura cascata  si nu am inspiratia in a gasi cuvintele potrivite pentru crearea acelei atmosfere.Repet fabulos.

Lasă un răspuns

