motive de satisfactie


Am lipsit citeva zile de aici ,din blog si blogosfera. Sper ca nu m-ati parasit .Pina sa va spun lucruri serioase ,va impartasesc citeva motive de satisfactie din  weekend-ul abia terminat.Probabil au fost mai multe, dar vi le prezint sumar pe cele mai importante:

Vineri, doua vesti.Una FOARTE buna si una buna .Cea foarte buna  e legata de semnarea unui contract . Cea buna de faptul ca steaua e atit de jos incit nici nu mai merita sa intru in polemica cu vreun stelist.

Simbata ,gradina , a capatat contur si culoare prin plantarea rasadurilor atit de asteptate,  pentru a rodi timp de vreo 4 -5 luni.Dupa multa munca si rabdare, nu ne ramine decit sa speram ca se vor adapta si inzdraveni .Cum incercam sa le crestem eco ,le vom oferi (rasadurilor) apa ,soare  si ceva contra manei.

Tot simbata, aproape, mi-a iesit pronosticul dat in urma cu citeva zile referitor la clasarea Romaniei la Eurovision .Eu am zis 21 ei s-au clasat pe 19. Nu vreau sa comentez ,deocamdata, nimik legat de editia Moscova 2009. Ma rezum la la motivul de satisfactie avut  de ghicirea (aproape) clasarii la finalul concursului.

Duminica ,satisfactie totala.Dinamo bate Timisoara ( dupa ceva emotii)  si se indreapta spre un titlu bine meritat.Bine, mai e un hop, numit  Urziceni ,dar sansele sint mari.Oricum sper sa fi sughitat cei de la gesepeteve pentru „urarile” trimise caci nu am vazut meciul nici de aceasta data.

Sa nu uit : Diana ,jumatatea mea , a aratat senzatie duminica (intr-o zi de lucru pentru ea) la Ateneul Roman.  De fapt cred ca asa trebuia sa incep dar am respectat o cronologie a „faptelor”.

3 Răspunsuri to “motive de satisfactie”

  1. Lorena Says:

    Ai dreptate … cu activitatea dianei trebuia sa incepi .Insa, cum niciodata nu-i prea tarziu…e bine ca ai amintit si de activitatea ei.

  2. bp Says:

    oho ! sa-ti traiasca satisfactiile ! dragut ca ai amintit si de jumatate’, nu conteaza daca la inceput sau la final (insa eu nu am vazut nimic, am uitat complet de televizor in asa zi superba de … vara)
    iar la ghicirea pronisticului, din cite imi amintesc, altcineva parca a fost mai aproape ?

  3. diana Says:

    brenacu: Ah, ce emotii! M-ai facut praf! Sincer! E cel mai frumos cadou si rasplata pentru ziua de duminica! Teribila zi! Dar si pentru toata saptamana! iti multumesc mult si te puuuup si mai mult!
    bp: ce memorie ai! intr-adevar 18 e mai aproape de 19 decat 21. Dar ce vrei si tu? Prea multe complimente si recunoasteri pentru un singur articol!:)

Lasă un răspuns

