fair play


Din pacate au fost mai buni.Cum cine? Ati uitat ca martea se disputa un meci de fotbal in Corbeanca?Da au fost mai buni si cum noi ne-am laudat cu performantele noastre de acum o saptamina e corect sa dam cezarului ce e al cezarului.Intr-o formula ofensiva cu trei jucatori tehnici si doi fundasi agresivi ne-au luat tare de la inceput si pina sa ne dezmeticim eram deja condusi cu vreo 4-5 goluri .Trecind peste momentele penibile generate de miloaga dupa fault trebuie sa recunosc ca au fost „rai” si eficienti.Noi intr-o asezare haotica si parca mai lenesi ca de obicei, am pierdut mijlocul terenului  dar si flancurile in aparare.Nu ne-a iesit nimik.Bine ,unii ar trebui sa-si corecteze tehnica (prea tirziu) nu a driblingului ci a pasei ,sa se joace anticipativ si asa cum spunea Mister (Dinu) „pasa filtranta pe pozitie viitoare” poate crea deranj in apararea adversa.Normal si un efort suplimentar al unora ce s-au plimbat pe teren pot indrepta lucrurile.Ne-am si enervat ,dar in drum spre casa m-am gindit ca totusi scopul intilnirii era altul iar placerea jocului a disparut, transformindu-se in  altceva.Nu-mi ramine decit sa-i felicit pe invingatori ( 13 – 9 parca ) si sa ne mobilizam data viitoare, cind bineinteles o sa va tin la curent cu cele intimplate.

2 Răspunsuri to “fair play”

  1. tati Says:

    pai da, nici mie nu mi-a placut aseara la fel de mult ca data trecuta. mie personal mi-au lipsit indicatiile pe care le-ai dat pe teren data trecuta. poate pentru ca nu sunt un talent sau un cunoscator in fotbal. si nici nu ma dau asa ceva. dar pun mult suflet. poate de aceea am nevoie sa-mi spuna cineva care „simte” jocul ce sa fac si unde sa stau. a, si ieri nu am avut nici un chef sa stau in poarta dar am stat pentru ca nu a vrut nimeni altcineva sa faca asta. sper ca data viitoare sa reusim sa ne strangem cel putin 15 si sa facem 3 echipe. o sa fac si niste biletele si sa tragem echipele la sorti pentru ca mi-e teama ca jocul asta se transforma in altceva daca pastram echipele in forma actuala. nu vreau sa devenim incrancenati si sa pierdem placerea jocului.

  2. brenacu Says:

    subscriu

Lasă un răspuns

