1000


Incredibil,peste 1000 de accesari.Nu ma asteptam.Nu este un nr atit de mare pt un blog obisnuit.Insa acesta nu este unul obisnuit.Este anonim.1000 de accesari pentru un blog creat in 2007 inseamna foarte putin.Am incercat o statistica si iata ce mi-a iesit:

– anul aparitiei 2007 , iunie

– relansat februarie 2009

– accesari 1055

– accesari ultimile 3 luni : 673  ,ceea ce inseamna  aprox.15/zI

Pentru mine destul.Nu sint jurnalist , nici ziarist  si nu am pretentia ca ceea ce scriu reprezinta vreo genialitate.Incerc sa expun normalitati. Multumesc celor ce-mi citesc mini articolele .Stiu , sint apropiatii  dar e ok.Sint multumit.7 persoane pe zi  inseamna foarte mult ( in ideea ca unii intra de 2 ori).

Imi pare rau ca nu stiu cine a fost vizitatorul 1000 pentru ca as fi vrut sa-i ofer spatiu pentru postarea unui articol.

3 Răspunsuri to “1000”

  1. lorrena Says:

    Ai vazut domnu Brenacu? Ce ti-am spus eu? Nu-l mai autodenumi „blog anonim” pentru ca nu este … Ai vizitatori, peste asteptarile tale chiar, in consecinta blogul nu mai este anonim, pentru ca tu nu mai esti anonim … esti deja o persoana cunoscuta cititorilor de bloguri … existi donmu Brenacu! Eu am citit ieri pentru prima data articolele tale si sincer mi-au placut … drept urmare, am revenit.
    Si imi pare rau ca nu am fost vizitatorul cu numarul 1000!
    Dar, cine stie, poate voi fi cel cu numarul 2000 …
    Succes in continuare … scrii haios, ai ceva starneste curiozitate si face omul sa revina …

  2. roxana Says:

    Hmmmmmmmmm….uite ca mai ai inca un cititor. Imi place blogul tau si am sa revin cu siguranta si … asemenea ”lorrenei” pot sa zic ca nu-i deloc anonim.

  3. brenacu Says:

    merci anticipat.

Lasă un răspuns

