„steaua – dinamo” , la corbeanca


Aseara la Corbeanca  ne-am gindit noi , vreo 12 insi ,sa deschidem derbyul cu un meci de fotbal intre old boys amatori.Simpatizanti ai echipelor mentionate in titlu si impartiti in 2 echipe echilibrate am alergat dupa minge ,ne-am bruscat,faultat , injurat? si cu certitudine am pus suflet .Si nu numai.Chiar si suncile,burtile sau muschii intinsi si-au facut datoria.Steaua  (in componenta: Vali – Danut,Bebe,Bogdan-Bibi ,Danezu) a pierdut la un gol in fata lui Dinamo (in componenta: Robert – Marius,Cristi,Ionut – Brenacu,Bogdan) scor 9 – 10.Ratari incredibile,driblinguri de senzatie,combinatii de fifa 2009  , de  goluri nu mai vorbesc  caci pina si Messi sau C. Ronaldo ar fi fost invidiosi si impresionati.Nu ne laudam, dar chiar Dinamo a fost mai buna aseara .Sper sa se intimple si vineri seara in meciul profesionistilor.Data viitoare -aici sau pe blogul lui Ionut– veti gasi si ceva poze cu meclele distinsilor jucatori.

12 Răspunsuri to “„steaua – dinamo” , la corbeanca”

  1. tati Says:

    doar un mic comentariu am: scorul a fost de 9-10. dar da, am fost clar mai buni. ceea ce este fascinant este ca se pastreaza media de 2 accidentati pe meci (adica de doua intinderi). Ieri au fost Robert si Catalin (care nu a putut nici sa inceapa meciul macar).
    e frumos, continuam, merge din ce in ce mai bine. am poze doar de la meciul trecut.
    a, si inca o mentiune. in echipa dinamo activeaza si jucatori care tin cu alte echipe sau nu sunt fanii niciuneia. ca in viata, cand jucatorii lui steaua joaca la dinamo apoi inapoi la steaua. banu’ tata🙂. cred ca a fost mai mult echipa ta (esti genial ca si coordonator de joc, vorbeam si cu Andreea de asta) contra celor care merg des pe stadion sa vada meciurile lui steaua🙂. scriu si eu ceva la mine dar mai tarziu.

  2. brenacu Says:

    merci ioane. am facut rectificarea scorului ,iar echipa e a noastra.pina la urma ramine placerea jocului si nu a rezultatului .

  3. tati Says:

    corect, echipa e a noastra. am botezat-o simbolic dinamo. ai dreptate, placerea jocului e esentiala. de asta ne strangem, nu? si vad ca suntem din ce in ce mai multi, ceea ce inseamna ca lumea se simte bine.

  4. brenacu Says:

    sa nu uitam ca a lipsit Chelu’………..

  5. bp Says:

    bai, nu stiu cum a fost, insa eu mi-am primit acasa un sot cu intinderi la ambele picioare si nu mi-a placut! :))

  6. bp Says:

    de fapt era sa nu-l mai primesc acasa ! i-am spus „eu te-am trimis acolo sa te faci de ris ?”🙂

  7. bp Says:

    sa nu mai spun ca si dimneata mirosea a ben-gay in dormitor ..:)

  8. brenacu Says:

    :)). a fost erou.chiar spartan….

  9. tati Says:

    nu numai ca nu s-a facut de ras pe acolo a fost chiar a fost erou… sa aperi la nivelul la care a facut-o el cu intinderi la ambele picioare… asta da caracter. sigur, acum exista si efecte secundare dar eu cred ca acestea pot fi neglijate fata de satisfactia pe care a avut-o, nu?

  10. [D][S][N] Says:

    Steaua- Dinamo, prin ochii unui copil !
    http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/05/06/interviu-cu-vlad-ciutacu-inaintea-derby-ului-steaua-dinamo/

  11. bp Says:

    @tati: bai nu stiu, dar eu nu am avut nicio satisfactie :))) haha; ma bucur de asa stima, acum parca ma uit si eu mai… altfel la el🙂
    @bobi: astept sa apara si muschii de spartan! ce crezi, dupa cite meciuri incep sa se reliefeze muschii ca lu’ nenea ala, leonidas ? dar tie ?🙂

  12. brenacu Says:

    la degete deja au aparut niste umbre de muschi. nu se vad ca port…………ciorapi.

Lasă un răspuns

