anuntzuri


Anuntzuri la tot pasul.Lipite pe stilpi, ziduri ,in metrou ,pe panouri.Le bagi in seama sau nu, ele exista si vor sta postate acolo pina cind vor fi acoperite de altele.De obicei nu le citesc ,insa intr-o zi ,asteptind sa-mi vina rindul sa comand o bere unui barman ce nu prididea cu servitul ,mi-am aruncat ochii pe un panou plin cu poze si explicatii de tot felul.Concentrindu-ma ,deh privirea slaba dar si incetosata de fum si bere, observ ca panoul este loc de afisaj pentru anunturi ,unde unii isi vind „motoarele” ( prezentau marfa in poze) ,piese de motociclete ,atv-uri , etc. tot ceea ce e legat de lumea asta un pic sarita si neinteleasa a motoristilor.Intr-un coltz ,stingher un anunt ce mi-a atras atentia fiind scris pe o carte de vizita unde cuvintele abia se desluseau: „lucrez faianta si gresie.Mihaita” nicio legatura cu nimik de acolo .Zimbesc si imi inchipui cum un „impielat” isi va pune vreodata faianta sau gresie cind gindul lui este sa asculte ceva rock ,sa se tatueze ,ceva piercing si nu in ultimul rind vreo „focoasa „care sa-i toarne in pahar ,orice ,numai ‘grade’ sa fie.Am dat sa ma intorc spre bar cind ma lovesc de Shrek ,un animal mare cu fata blajina ce ma calca pe piciorul meu finutz (decit masura 45 )cu un rinjet in coltul gurii precum pasarile din celebrul film cu acelasi nume.Dau sa intru in vorba cu el ,incercind sa fac misto un pic de anuntul ala ,cind aflu ca Mihaitza este …el .” Cu carabele astea esti in stare sa tii distantierii pentru ceramica?” .Imi spune ca da, caci nu vede o problema sa reuseasca ,” ce artificiile sunt mai groase?” .Cum n-am inteles nimik il intreb ce cauta intr-o lume ce nu pare a lui si raspunsul m-a luat prin surprindere: ” aici ma maturizez si poate prind si prima comanda”.Am izbucnit in ras inchipuindu-mi cum ar putea sa puna faiantza un tip cu degetele cat caltabosii ,un pic ametzit , „maturizat ” intr-o carciuma unde totzi te cinstesc ,ca avans ,pentru o lucrare ce nu ii mai este solicitata niciodata. Anuntzuri si anuntzuri.

Lasă un răspuns

