hrrrrrrsssssshhttt


Sau batrinetea unui ciine.E singura amintire ramasa dupa convietuirea in acelasi bloc ,scara ,etaj si vecin de apartament alaturi de un animal simpatic pe nume HOBY.Nu Boby asa cum ma striga 60 % din familie.Ce este acest „hrrrrssssshhttt”?Pe vremea cind aveam vreo citiva ani vecinii de palier ,in virsta atunci ,si-au luat un teckel ,spuneau ei ,soricar spuneam noi.Un patruped pe care l-am alintat si necajit deopotriva caci deh ,ale copilariei valuri.Anii au trecut ,nu mai aveam timp sa observ daca soricarul mai locuieste cu noi pe palier ,etajul 6 , pina intr-o seara cind ………..aplecat peste balcon fumam ca sarpele o tzigara si observ pe aleea blocului o umbra ce parea sa duca ceva in lesa.Cum copacii infrunziti imi obturau vizibilitatea nu mi-am dat seama despre cine este vorba ,dar mi-a atras atentia un „hhhhrrrrssssshhhttt” prelungit .Imi zic ca probabil zgomotul a fost provocat accidental de vecin si imi vad de ale mele.A doua zi plecind spre serviciu pe cenusiul aleii niste dungi albe si subtiri „taiau” din loc in loc asfaltul.Mi-am spus ca cineva a tirit ceva saci cu moloz si de acolo urmele.Raspunsul adevarat l-am primit in seara aceleasi zile cind am constatat ca hhhrrrrssstttt-ul avea legatura cu urmele de pe alee.Vecinul iubitor de animale ,s-a gindit ca nu i-ar strica din cind in cind cite o schimbare de aer soricarului si il mai scotea din atmosfera guturala a apartamentului.Cum batrinul patruped ,incarcat de ani, nu-si mai putea coordona miscarile era luat in brate pus pe alee ,asteptat vreun minut sa-si miste picioarele ( facea eforturi vizibile balansindu-se stinga dreapta intr-un tremur de nerabdare) apoi era tras de lesa .Cind simtea smucitura la git ,scotea ghearele si raminea intepenit precum motanul ce vina soareci in „pisicile aritrocrate” (incordat si cu coada fumegind ca o artificie aprinsa in asteptarea exploziei) si astepta ca stapinul sa-i mai pileasca unghiile .Stind in unghii nu mai avea control si la fiecare tras de lesa se plimba de-a latul trotuarului intorcind capul spre oameni parca dorind sa spuna ” pusca si cureaua lata ,ce dulau eram odata „.Am izbucnit in ras si am ramas cu aceasta imagine de care imi aduc aminte cu placere si o povestesc de cite ori am ocazia.Povestita si gesticulata intimplarea e posibil sa fie mai hazoasa.hhhhhrrrrrssssshhhhhtttt!!!!

6 Răspunsuri to “hrrrrrrsssssshhttt”

  1. diana Says:

    barbate, insist cu propunerea! Hai sa facem niste bani din scenarii!!! Am auzit de multe ori aceasta „amintire din copilarie” si de fiecare data ma pufneste rasul instantaneu!
    Iti aduc aminte ca asta a fost unul dintre primele „momente vesele” de care am avut parte in Giulesti in perioada „inceputurilor”? Succesul a fost garantat! Atunci ca si acum!

  2. V........ Says:

    Sa stii ca i-am propus si eu treaba cu scenariile, dar n-am reusit sa-l induplec…

    Bani, ai rostit substantivul comun „ban”??
    Unde? Unde??

    Bravo Bogdane!

    V.

  3. Dana Says:

    imi place stilul cucare abordezi diverse tematici…

  4. omu` negru Says:

    mai,dar voi numai la bani va e gandu`. mai faceti si moca!

  5. Alex Schütz Says:

    Parca n-ati lucra amandoi in institutia aiaaaaaa …🙂

  6. brenacu Says:

    deloc…..:)))

Lasă un răspuns

