striptiz


Mai zilele trecute ,la invitatia unor prieteni,am petrecut o noapte tinereasca intr-un mic club -pub-circiuma din Bucuresti. O locatie cu atmosfera specifica motoristilor ,spatiu generos vara pe terasa si „apropiata cu intimitate” iarna in interior.Bautura la liber ,lume pestritza ,preferintze sexuale diverse ,animatie si nu in ultimul rind karaoke.Dupa dansuri deavalma ,cu o muzica amestecata de un dj indoielnic am ajuns si la momentul cu celebrul si romanescul ” happy birthday”( nu o sa inteleg niciodata de ce ar suna mai bine ca la multi an-ul nostru) moment in care unul dintre „batrineii” petrecerii ,Sandu ( muzician si prieten de meserie) s-a gindit ca nu ar fi rau ca sarbatoritii deja urcati pe o masa cu bara de dans si stropiti din belsug cu sampanie ,sa presteze o mica „dezbracare”pe acordurile melodiei „you can leave your hat on” a nu mai putin celebrului Joe Cocker ( un apropiat de-al lui Sandu ……ca virsta :)))) ) .Dans lasciv ,gagici extaziate sau rusinate ,momente penibile cu tenta sexuala mi-au adus aminte de un moment trait cu ani in urma intr-un oras cu port ,Galati.Plecasem in deplasare cu ocazia unei transmisii fotbalistice ( un meci fara implicare emotzionala pt mine ,caci nu evolua Dinamo) 3 zile cu excese bahice si o prezenta obligatorie intr-un local cu gagici dezbracate.Dupa ce am colindat in prima zi de deplasare ,toata ulitza Galatiului si ne saturasem de strigate gen „hai otielu’ joaca bini galeria e cu tini’ sau satisfacerea curiozitatii de a afla ca exista si opusul firmei italiene Pirelli , in spetza „Pi buni srl”am zis ca o relaxare nu ar strica.Asa ca am intrat intr-o vagauna numita club de „striptiz”.Dupa citeva spritzuri ,angajatele cu mecle si trupuri de bucatarese pareau a fi niste dragute tinere si nevinovate.Am uitat sa precizez ca acolo ne-am intilnit si cu altzi colegi de-ai nostrii ,aflatzi de ore bune acolo postatzi la prima masa ,sa vada mai bine suncile ce se invirteau pe bara de dans ca frigaruile in zi de 23 august 1980 la fosta baza tineretului dupa defilare.Ne-am asezat linga ei asteptind surpriza serii cea mult laudata de patron.In miros de tutun si bautura ieftina ,pe o muzica neauzita pina atunci ,isi face aparitzia „bunaciunea” localului sa presteze pt baietzii de la TVR ,generosi cu propriile burtzi si zgircitzi cu slipul fetelor.Se arunca pe bara ,se unduieste ,mai scapa de sutien, isi ia avint …….si ne trezim cu ea pe masa tininduse de bara ,varsind totul si zdrobind pur si simplu corpul de mobilier ce ar fi trebuit sa ne sustzina paharele cu spritz.Bulversati pe moment ,apoi izbucnind in ris ne-am dat seama ca fatuca cazuse cu bara cu tot (gaura mare in tavan) stirnind un praf de nedescris si stricaciuni ca dupa o bataie generala .Lovita si speriata nestiind ce sa faca ,sa rida sau sa plinga, se retrage .Patronul de frica sa nu plece clientzii ,o impinge la loc pe ring la singura bara ramasa sa-si termine prestatzia .Intr-un ris general ne-am ridicat si am plecat neuitind,unii dintre noi,sa fim generosi cu fetele si sa le introducem in slip doi pumni de carti de vizita pe post de spaga ,ele neobservind asta in semiobscuritatea camerei dar bucurindu-se de ghemotocul colturos ,in speranta ca banuitele bacnote de valoare mare nu le vor scoate apendicita pina vor ramine singure pentru a numara prada..

Mahmuri a doua zi ne-am ferit o zi intreaga la stadion de toate fetzele dubioase venite sa vada daca Otelul „joaca bini” impotriva lui FCM Bacau de frica sa nu fim nevoitzi sa platim „fetele” pentru distractzia de cu seara.

Sa nu uit ,ne-am simtzit totusi foarte bine si eu si Diana sambata seara in clubo-pubul-circiuma motoristilor in ciuda fumului gros de tzigara ce ne-a lasat fara voce a doua zi.

7 Răspunsuri to “striptiz”

  1. bp Says:

    desi stiam povestea striptizului platit generos cu carti de vizita, nu ma pot abtine din ris de cite ori o povestesti :))

  2. tati Says:

    foarte misto. am ras in hohote. bai, da’ macar bunaciunea clubului era bunaciune sau babaciune (ma rog sau ceva similar)?

  3. brenacu Says:

    era o tanara „mai buna” ca celelalte

  4. curiosu` Says:

    nu ai specificat cine este Diana si ce cauta ea acolo

  5. diana Says:

    diana e nevasta-sa! aia oficiala!

  6. Dana Says:

    ce prezentare oficiala ‘doamna diana” … am cunoscut eu odata o tipa care se baga in fata oridecate ori o tipa vroia sa discute amical cu sotul ei si zicea „eu sunt sotia – bogdana”!….oricum…haioasa povestirea…haioasa si sotia,,,n-am ce zice…

  7. lorrena Says:

    „Dana” nu cred ca e cazul sa fii rautacioasa, „diana” nu a facut nimic altceva decat sa raspunda la intrebare celui curios. Si de altfel, ce vezi tu rau in faptul ca sotiile se implica in activitatille sotilor, fie chiar vorba si de un blog. Foarte frumos „diana”, eu apreciez faptul ca iti lasi comentarii pe blogul sotului … in felul acesta el poate fi vazut ca un „intreg”, are jumatatea alaturi nu? Pupici Diana!

Lasă un răspuns

