omu’lunii


O distinctie inventata in TVR prin intermediul defunctei reviste „info tvr” in care nu poti scrie decit de bine sa nu se supere cineva ,de parca nu stim cu totii ce gindim unii despre altii.Ma pomenesc deunazi ca as fi „omul lunii” ,votat chipurile de colegii de serviciu, eu neavind nici o mare realizare in luna ce a trecut .Am fost votat la misto fara sa se creada in meritele mele, la concurenta cu 2 realizatori ( nu stiu daca ei ar fi meritat sau nu, nici nu ma intereseaza) drept pt care voi sta afisat vreo 20 de zile pe panourile departamentului comunicare prin toata televiziunea ,asa cum pe vremuri afisau comunistii cei mai de seama membrii ai lor.As fi preferat sa merg la Moscova ca semn al aprecierii,dar acolo merg altii.O sa cititi articolul din info tvr asa cum a fost el tiparit .Atit .In rest multa greata …….

4 Răspunsuri to “omu’lunii”

  1. tati Says:

    haide bai, oamenii aia te apreciaza cu adevarat si tu asa ii tratezi? dar un bonus ceva? sa simti ca esti omul lunii…

  2. bp Says:

    @tati: ce bonusuri ?! nu stii ca la noi in institutie sint „datorii externe” iar noi tb sa fim fericiti ca putem contribui cu feliuta noastra s-o scoatem pe linie de plutire ?
    @bobi:mda, te inteleg. daca ar fi sa fiu si eu oama lunii in vremurile astea m-ar apuca sila, nici macar sefii mei nu stiu ce dau pe post… dar tb sa ne vedem de „meritele” noastre si sa ne impaunam cu ele, nu ? asa ca felicitari !

  3. brenacu Says:

    m-am gindit si mi-am spus de ce nu?care-i problema ? pe linga ce mecle am vazut pe acolo ……….reprezentau definitzia chiulului si a lenei.macar yo stiu despre mine ca sunt ok.

  4. sandu Says:

    bine macar ca la voi nu s-a desfiintat „gazeta de perete”. oricum felicitari si la mai mare (director).
    p.s. ce ne facem cu dinamo?

Lasă un răspuns

