fara idei


Ma chinui de azi dimineata sa scriu ceva si……nimic.E un vid de inspiratie si toate subiectele ce voiam sa le abordez mi se amesteca intr-un haos de multe ori neconstructiv.Nici macar vremea nu ma inspira,laptosenia cerului ma impinge spre somn si multa lene.Cum ziua se anunta lunga ,ca si cea de ieri ,probabil cuvintele vor veni intr-un final dar va fi prea tirziu.Ce rost are sa stau sa scriu diseara ? Ce n-am dreptul la o pauza?Cei ce imi viziteaza blogul ,si sint destui circa vreo 3-4 ,ma vor critica si imi vor aminti ca asa am facut si anul trecut .O pauza. De vreo citeva luni.O a doua pauza ar duce la pierderea cititorilor ce cu greu au fost fidelizati. Ok nu intrerup sirul neinsemnat si fara logica al nonideilor si va las sa va declarati plictisiti si siderati de nonsensul cuvintelor insiruite mai sus.Important este ca nu am renuntat azi intr-o zi fara idei.

Un răspuns to “fara idei”

  1. ana Says:

    dar nu a fost o idee sa scrii despre ziua ta fara idei? zic si eu🙂

Lasă un răspuns

