dorul de fotbal


AZI INCEPE .Dupa o incalzire de 3 zile cu jocuri incintatoare in CL si UEFA , o asteptare de 3 luni in sfirsit returul ligii 1 ,incepe.Inevitabil cam 90 % dintre barbati sint microbisti.Simpatizanti ai unor echipe celebre sau nu,atrasi de culorile unei grupari,practicanti sau nu ,barbatii simt nevoia sa se exteriorizeze si au ales acest fenomen numit fotbal.De ce sa nu injure ,sa aplaude , sa ridice pumnul in aer ,sa ameninte , sa se certe cu colegii,cu prietenii etc.?Sint sigur ca le-a fost dor.Si mie mi-a fost dor de fotbal.Si imi este.Departe de fenomen o perioada ,in asteptarea contractului UPC – GSPTV nu am mai suportat si m-am hotarit sa revin pe stadioane .(fitzi siguri ca urez GSP-ului toate cele „bune”) .Imi este dor sa joc fotbalul copilariei .Nu am cu cine……………

2 Răspunsuri to “dorul de fotbal”

  1. tati Says:

    pai se laudau unii si altii ca se ocupa… dar cam atat. pana atunci eu zic ca putem merge in paradisul verde sa jucam. duminica dimineata se stang aia acolo si joaca si cred ca putem sa ne bagam si noi. ce zici?

  2. brenacu Says:

    e o idee.imi notez

Lasă un răspuns

