potriviri


Unii vorbesc repede,altii mai incet, importante sint cuvintele si ce intelegi.Si ce intelegi? Sau…….Sau?sau ce? sauce?Ori ,nu ,inmultit .ori ce? orice? de ce? Si uite asa te joci la nesfirsit.Partenerul de discutie a inteles ceva?Citeodata da,citeodata nu.Conteaza? Totul e sa te distrezi si sa potrivesti vorbele cum vrei,in asa fel incit tu sa detii controlul iar restul sa ramina in ceata.E o joaca periculoasa dar nu-i facuta pentru oricine.Am plecat de la potriviri si am ajuns la filozofie.:)) Simpatic nu? In lipsa de cuvinte si inspiratie ,dupa atita pauza, coplesit de „este multe” am asternut ,catastrofal ,semifrazele astea.Sa nu uitam ca sint din putul gindirii mele si vi le fac voua cunoscute.Pentru eternitate.Iar incep . E un joc,un simplu joc.

2 Răspunsuri to “potriviri”

  1. escape Says:

    important este sa vorbesti. important este sa detii controlul, dar mai important este ca ceilalti sa stie ca tu detii controlul. poti sa vorbesti mult, repede, sa te „joci periculos” iar ceilalti doar sa priveasca cu „intelegere” joaca ta cu cuvintele.

  2. andreea mihaela stan Says:

    Buna Brenacu’,

    Sa stii ca eu am citit integral cele 4 articole si zau ca mi-a luat mai putin de 2 ani sa o fac. Asa ca astept cu nerabdare ca rebrand-uirea ta din 2009 sa includa si mai mult scris. Hai, e usor! Apasa pe taste! La multi ani!

Lasă un răspuns

