curiozitate?


„Salut,ce mai faci?”. „Nu spun”sau”Ce te intereseaza?”sau”Bine mersi”etc.O forma de salut si o intrebare de complezenta sau chiar ne intereseaza ce fac ceilalti cu adevarat?

Un răspuns to “curiozitate?”

  1. bp Says:

    m-am gindit si eu la ipocrizia acestei formule de salut dar se pare ca trebuie sa ne complacem in ea ca animale sociale ce sintem. la locul de munca nu intereseaza pe nimeni ce mai faci. iar pe cei pe care-i intereseaza au rabdare sa-ti auda raspunsul si sa intre si in detalii. asa ca poti sa raspunzi orice cind te intreaba cineva „ce mai faci?”:”duc o hirtie”,”nimic”,”mi-e foame”,”am un copil”,”ma duc la pipi”,”ma cert cu sotia”,”nu mai am benzina”,”mi-am luat motor”, etc. raspunsul interlocutorului de la locul de munca, trecind grabit pe coridor pe linga tine sau coborind din lift, va fi mereu un ris fortat care-ti ramine in urechi sau o remarca general valabila de genul”tine-o tot asa”.

Lasă un răspuns

