fotbal


Un subiect usor si la indemana oricui , ce trebuie disecat, analizat ,comentat .Ce este fotbalul? Cu zimbetul pe buze imi veti raspunde :un joc,o industrie,o afacere sau o prostie.NU!.Vreau raspunsuri adinci .(o clipa suna telefonul) Un sef s-a gasit sa-mi traseze sarcini asa ca l-am aminat putin sa-mi termin ideea inceputa si pe jumatate uitata. ( suna iar ) Alt sef,mai mare ,m-a amenintat cu nu stiu ce sanctiune.I-am transmis ca incerc sa termin o fraza legata de fotbal si ma pun la dispozitia lui.Nici vorba.(ma suna iar) Am fost deja sanctionat si trebuie sa plec.Trag o concluzie la care nu m-am gindit pina acum: fotbalul mi-a devenit dusman incercind sa-l promovez si sa-i iau apararea provocindu-mi o stare de greata ce nu am intilnit-o nici atunci cind echipa favorita pierdea un meci.Oricum e vacanta .Fotbalul este in vacanta,noi suntem in vacanta ,tara este in vacanta……..pentru cit timp?Voi reveni la sentimente mai bune atunci fotbalul imi va deveni amic.Si nu este departe ziua cind va voi spune ceea ce simt pentru fotbal cu adevarat.

Lasă un răspuns

